Το SUP είναι ένα άθλημα ή μια αθλητική και ψυχαγωγική δραστηριότητα αν προτιμάτε, που οδηγεί σε πολύ υψηλή καύση θερμίδων.

 

Ανάλογα τον τύπο άσκησης που επιλέγετε καθώς και το επίπεδο της θάλασσας (ήρεμη, κύματα,κ.ο.κ.) οι θερμίδες που καίτε κατά το sup αλλάζουν αντίστοιχα.

 

Γενικώς το SUP πέρα από την μέτρια προς υψηλή καύση θερμίδων που προκαλεί, γυμνάζει επίσης όλο το σώμα όπως δικέφαλους, τρικέφαλους, πόδια, κοιλιακούς, πλάτη.

 

Με σωστή τεχνική στο SUP μπορείτε μέσα σε μια ώρα να έχετε κάψει περισσότερες από 600 θερμίδες και επίσης να γυμνάσετε τους μύες από όλες τις μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματός σας.

 

Πάμε να τα δούμε όμως πιο αναλυτικά..

Βόλτα με το Sup – Καύση θερμίδων

 

Μια χαλαρή βόλτα με το sup σε χαλαρό τέμπο και ήρεμα νερά θα σας κάψει περίπου 300-450 θερμίδες ανά ώρα, ανάλογα το φύλο και το βάρος σας.

 

Οι θερμίδες από μια χαλαρή βόλτα με το sup, διάρκειας 60 λεπτών είναι περίπου οι διπλάσιες απ’ότι θα καίγεται αν απλά περπατούσατε!

 

Yoga με το SUP – Καύση θερμίδων

 

Στην SUP YOGA οι καύσεις ανεβαίνουν καθώς απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια στην ισορροπία και 100% συγκέντρωση.

 

Οι καύσεις θερμίδων σε αυτήν την περίπτωση είναι από 415 έως 550.

 

Touring – Γρήγορη βόλτα με το SUP

 

Μια γρήγορη ωριαία βόλτα με το sup για να ανακαλύψετε νέα κολπάκια και παραλίες, θα σας επιφέρει μια καύση περίπου 700 θερμίδων!

 

Καθόλου άσχημα έτσι;

 

Ειδικά αν η τεχνική σας είναι η σωστή , δηλαδή ορθή θέση σώματος, σφίξιμο κοιλιακών κατά το paddling και λύγισμα ποδιών για ισορροπία, τότε αυτομάτως γυμνάζεται εξαιρετικά όλο το σώμα σας!

 

Surf Sup – Πόσες θερμίδες καίμε άραγε;

 

Εάν είστε λάτρεις του surf και θέλετε να «πιάσετε» κύματα με τη σανίδα του sup, τότε μια απαιτητική ώρα στο νερό θα σας κάψει περίπου 750 θερμίδες!

 

Συνδυάστε διασκέδαση, άσκηση και καύση θερμίδων με τις σανίδες sup και χαρείτε το νερό!

 

Racing – Γρήγορος ρυθμός

 

Αν έχετε γρήγορο ρυθμό στις κουπιές σας ή συμμετέχετε σε έναν ανταγωνιστικό αγώνα, τότε οι θερμίδες που καίτε ανεβαίνουν κατακόρυφα.

 

Στο racing tempo δουλεύουμε αρκετά ψηλά την καρδιακή μας συχνότητα και αυτό οδηγεί σε υψηλότερη καύση θερμίδων.

 

Πιο συγκεκριμένα σε γρήγορο pace στο sup καίμε κάπου ανάμεσα 800-1200 θερμίδες / ώρα!

 

Φυσικά και είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε έναν πολύ γρήγορο ρυθμό για 60 λεπτά.

 

Άσκηση με το sup – προτεινόμενα προγράμματα

 

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει, το sup είναι από τις πλέον θερμιδικά ενεργοβόρες ασκήσεις και δραστηριότητες.

 

Μπορείτε να διασκεδάσετε πάνω σε μια σανίδα sup, να εξερευνήσετε νέα μέρη και ταυτόχρονα να ασκηθείτε και να χάσετε αρκετές θερμίδες.

 

Μια καλή άσκηση πάνω στη σανίδα του sup που θα σας γυμνάσει και θα σας ενδυναμώσει, είναι η διαλειμματική προπόνηση.

 

Σε αυτόν τον τύπο προπόνησης κάνουμε ζέσταμα 10’ με χαλαρές κουπιές.

 

Έπειτα πραγματοποιούμε τα παρακάτω σετ (5-6 φορές επανάληψη)

 

3’ γρήγορες κουπιές στο 80-90% της αντοχής μας και έπειτα 6’ ήρεμες κουπιές στο 50%

 

Στο τέλος κάνουμε αποθεραπεία 5’ – δηλαδή χαλαρό κουπί και από τις 2 μεριές ώστε να ηρεμήσουν οι μύες μας.

 

Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας άσκηση στο sup ;